YAPBOZ


Otomatik hesaplama yapmaktadır. Bilgisayar üzerinden daha kolay kullanılır.



Reklam Bilgileri

REKLAM FORMU
Reklam Bilgileri

Radyomuz 1994 yılından beri Kütahya’nın Tavşanlı ilçesinde yayın yapmaktadır. Yayın yaptığımız yerler: Tavşanlı merkez ve 84 köyünden yüzde 75’i. (Dağ köyleri hariç.) Emet’in bir kısım köyleri. Domaniç ilçesinin bir kısmı ve bir kısım köyleri. Kütahya yolu üzerinde bulunan üniversite kampusuna kadar olan kısım.
Radyomuzun yayın şekli müzik odaklıdır. Müziklerimiz arasında popüler müzik, Türk halk müziği, TSM ve diğer türler de bulunmaktadır. 
REKLAM FİYATLARI:
Reklam Hesaplama yöntemi olarak saniye bazlı hesaplamayı kullanıyoruz.
Reklam birim fiyatımız  Temmuz 2018 itibariyle 0.07 TL.
Reklam saniye birim fiyatı: 0,07 TL
ÖRNEK REKLAM FİYATI HESAPLAMA METODU:



Reklam birim fiyatı: 0,07 TL
Reklamınızın uzunluğu: 10 saniye. (Örnek)
Reklamınızın gün içindeki tekrarı: 10 Tekrar. (Örnek)
Reklamınızın toplan yayın günü: 30 Gün

0,07 TL x 10 Sn. x 10 Tekrar x 30 Gün= 210 TL


Başka bir örnek:
0,07 saniye fiyatı
Z saniye, reklam uzunluğu (Metninizi anlaşılır biçimde okuyun ve süre tutun.)
Y gün içindeki tekrar sayısı (Kaç tekrar olmasını istiyorsanız yazınız. Fiyat buna göre belirlenecektir.)
30 gün
0,07 x Z x Y x 30=?
NEDEN RADYO REKLAMI

-Unutmayın ki radyo dinlemek, neredeyse zahmetsiz bir iştir. Ayrıca radyo dinlemek, yüksek maliyetler gerektiren bir olgu değildir. Eğer radyonuz yoksa bile bir radyo edinmenin maliyeti sadece 2 liradır ve radyo dinlemek için meşgul olduğunuz işi bırakmanız gerekmez. Üstelik radyo dinlemek için yer veya mekana ihtiyaç duymazsınız.

-Radyo reklamlarının tüketici üzerindeki etkisi ve maliyetlerinin, televizyon ve gazete reklamlarına göre daha düşük olması, radyonun reklam kampanyalarında diğer medyalara göre daha verimli olmasını sağlıyor.

-Radyo, oldukça esnek bir medya organıdır ve insanlara günün her saati ulaşabilir. İşinizin başında, yolculukta, ev işleriyle uğraşırken, kısaca, başka şeyler yaparken de radyo dinlersiniz. Ayrıca insanlar, radyodan duydukları şeyle o sıralar ilgililerse, mesaj tam olarak hedefe ulaşmış olur. Radyonun farkındalık oluşturmada ve hızlı tüketim ürünlerinde satışları artırdığı da bir gerçektir.

-Radyoda, reklamınız her an her yerde birinin kulağına mutlaka ulaşıyor olur. Radyo reklamı aynı zamanda bir prestij kaygısından kaynaklanır. Firmalar ihtiyaçları olduğu için değil, prestij ve imajlarını daima canlı ve taze tutmak için çok kısa dahi olsa, devamlı reklam ile dinleyicilerin karşısında olurlar. Çünkü reklamın asıl amacı tanıtım yapmak değil, sürekli akılda kalmaktır.

-Radyolar, Boğaziçi Üniversitesi tarafından 1999 yılında, medya araçları arasında en samimi araç olarak tespit edilmiştir. Radyo reklamı, etkisini biraz da dinleyici kitlesinin homojen yapısından alır. Radyo dinleyicisi hiçbir zaman sabit değildir. Araçlar bunun en güzel örneğidir. Ayrıca insanlar radyoyu her ortamda dinleyebilirler. Radyo dinleyicisi özgürdür ve iletilenler daha rahat algılanır.

Günün her saatinde TV izleyemezsiniz ama işinizi aksatmadan da radyoyu dinleyebilirsiniz, İnsanlar radyoyu dinlerken, kendileriyle birebir konuşuluyormuş duygusu yaşarlar, radyoyla özel bir bağ kurarlar ve bu da kişisel bir güven duymalarına neden olur. İşte bu ilişkinin içinde radyo etkileyicidir.


REKLAM PRODÜKSİYON

Bir reklamın alt yapısı, yani prodüksiyonu ne kadar iyi olursa, reklamın etkisi o derece çoğalır. Reklam kuşaklarında yer alacak reklam spotları buna istinaden profesyonel ajanslara yaptırılır ve ayrı bir maliyeti vardır. Ancak bu maliyetler çok düşüktür.